Reżyser: Dagmara Pochyła
Produkcja: Mstudio.net.pl Marcin Majerski Łukasz Nyks
Realizacja jest inspirowana tekstem do utworu szczecińskiego zespołu Big Fat Mama pt. „Furious” oraz mało znaną w Polsce mitologią P-Funk http://pl.wikipedia.org/wiki/Mitologia_P-Funk . Opowiada on o spotkaniu bohatera z Muzyką i początku wielkiej wspólnej podróży:
„The air was filled with electricity smell
Powietrze wypełniał elektryczny zapach
When you came to me from out of space
Kiedy przyszłaś do mnie z nikąd
It was harvest time when I saw you in the grove
To był czas zbiorów kiedy ujrzałem cię w gaju
Whistling never heard sounds
Gwiżdżącą niesłychane dźwięki”
W warstwie muzycznej niepokojący, oniryczny i lekko mroczny nastrój zwrotek skontrastowany jest z kołyszącymi, łagodnymi i soul’owymi refrenami. Proporcja ta została odwrócona w warstwie wizualnej, dzięki czemu zwrotki stają się swoistą mniej dynamiczną linią narracyjną, natomiast refreny wybuchają ferią kolorów, dynamicznych zwrotów
i halucynacyjnych wizji. Główna bohaterka (w tej roli wokalistka zespołu Minerwa) początkowo wyłania się z mgły i kroczy przez szczeciński zabytkowy most na Wyspę Jaskółczą.
W refrenach jest porywana lub przenosi się do świata pełnego dziwnych zdarzeń i postaci, co jest odniesieniem do szalonych i nieokiełznanych przygód, jakie przynoszą nam doświadczenia muzyczne. W końcowej fazie utworu pojawia się wyraźne odniesienie do legend P-Funku o Statku Matce) i wciąga ją na swój pokład w strumieniu światła.
Warta podkreślenia jest przede wszystkim technika, w jakiej tworzony jest klip – animacja poklatkowa w całości rysowana ręcznie.